متخصص زنان و زایمان > جراحی های زیبایی > عمل لابیاپلاستی > آیا لابیاپلاستی و سفید کردن واژن با زگیل تناسلی ممنوع است؟

زگیل های تناسلی ضایعات پوستی هستند که اطراف دهانه واژن، مقعد و همچنین اطراف دهن به وجود می‌‎آید. این ضایعات در اثر آلودگی مربوط به اچ پی وی یا همان پاپیلومای انسانی به وجود می‌آیند. اما سوال بسیار از شما این است لابیاپلاستی با زگیل تناسلی امکان پذیر است؟ در این مقاله جدیدترین اخبار مربوط به این لابیاپلاستی با این عارضه را به اطلاع شما می رسانیم. با ما همراه شوید.

بانوانی که به دنبال عمل های زیبایی واژینال هستند توصیه می کنیم این مقاله را حتما بخوانند:

خطرات زگیل تناسلی در زنان چیست؟

همان طور که پزشکان متخصص درمان زگیل تناسلی گفته اند این ویروس یکی از خطرناک ترین ویروس های موجود است که متاسفانه امروزه در جامع ما در حال افزایش است. پس اگر اطلاعات کافی درباره این عارضه داشته باشید امکان ابتلا شما به آن کم خواهد شد.

این ویروس تایپ های مختلفی دارد که تایپ های 16 و 18 آن می‌تواند به سرطان رحم و یا دهانه رحم در خانم ها تبدیل شود. البته تمام گونه های این ویروس پرخطر نیسنتد و شما میتوانید با تزریق واکسن اچ پی وی که اطلاعات کامل آن در لینک درج شده قرار گرفته است سلامتی خود را حفظ کنید.

در نظر داشه باشید اگر با وجود زگیل تناسلی، عمل های زیبایی زنانه مانند لابیاپلاستی را انجام دهید، با خطراتی روبرو می شوید که در ادامه آنها را به شما خواهیم گفت.

لابیاپلاستی و زگیل تناسلی

به نقل از پزشک زنان در رابطه با انجام لابیاپلاستی با وجو زگیل تناسلی باید گفت: ابتدا باید زگیل های تناسلی فعال را درمان کنید. بعد می توانید عمل لابیاپلاستی را انجام دهید. در واقع، شرط انجام عمل لابیاپلاستی، منفی بودن نتیجه تست hpv و پاپ اسمیرتان است. هزینه تست اچ پی وی را میتوانید در لینک درج شده مشاهده کنید.

لابیاپلاستی و زگیل تناسلی
همچنین نباید برای لابیاپلاستی هیچ نوع عفونت واژینالی یا زخم فعالی در ناحیه واژن داشته باشید تا بتوانید این جراحی را انجام دهید. وجود زگیل تناسلی که زخم های فعال پوستی دارند، می تواند باعث باز شدن بخیه لابیاها شده و خطر بروز سایر عوارض و خطرات عمل لابیاپلاستی را افزایش دهد.

اگر زگیل ها داخل واژن باشند، می توانم لابیاپلاستی کنم؟

خیر. برای لابیاپلاستی باید تستهای اچ پی وی و پاپ اسمیر حتما منفی باشد و هیچ نوع عفونت واژینالی و ترشحات غیرعادی نداشته باشید.

رفع تیرگی واژن و زگیل تناسلی

اگر قصد دارید روشن سازی واژن را انجام دهید، اما ضایعات پوستی زگیل روی ناحیه ژنیتال دارید، نمی توانید اقدام به سفید سازی واژن یا هر عمل زیبایی دیگری کنید. این کار نیز مانند لابیاپلاستی با زگیل تناسلی چون دستکاری زگیل تناسلی در محل روشن سازی باعث بیشتر شدن تعداد زگیل ها و پخش شدن آنها به جاهای دیگر واژن و مقعد می شود.

افراد آلوده به HPV کی می توانند روشن سازی واژن انجام دهند؟

داشتن زگیل تناسلی به این معنی نیست که هیچوقت نمی توانید اقدام به رفع تیرگی لابیاها، لابیاپلاستی با لیزر یا دیگر عمل های زیبایی زنانه کنید. شما با درمان زگیل تناسلی از طریق سوزاندن یا برداشتن ضایعات پوستی آن می توانید عمل های زیبایی واژن را انجام دهید.
بعد از حداقل ۱۴ روز از ناپدید شدن genital warts و غیر فعال شدن آنها می توانید عمل واژینال وایتینگ را انجام دهید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *