متخصص زنان و زایمان > تشخیص و درمان سرطان ها > درمان سرطان سینه شیراز | دکتر درمان سرطان پستان شیراز
درمان سرطان سینه شیراز

اگر به دنبال دكتر فوق تخصص سرطان سينه در شیراز یا بهترين جراح سرطان سينه در شیراز هستید این مقاله از متخصص زنان می تواند شما را در انتخاب همراهی کند. سرطان سینه یکی از شایع ترین سرطان های زنان است که باید به سرعت به درمان آن پرداخت. در این مطلب با بهترين متخصص سرطان سينه در شيراز بیشتر آشنا می شوید. با ما همراه باشید.

درمان سرطان پستان زنان در شیراز

بهترین دکتر شیمی درمانی در شیراز، بهترين جراح سرطان سينه در شیراز و یا پزشک متخصص توده شیراز را می توانید در جدول زیر مشاهده نمایید. آدرس و شماره تماس را جهت راحتی شما برای دریافت نوبت غیر حضوری و آنلاین ارائه داده ایم تا بتوانید به راحتی به پزشک مورد نظرتان دسترسی داشته باشید.

دکتر درمان سرطان سینه در شیراز

ردیفمتخصص سرطان سينه در شيرازنشانی مطبشماره تماس
1دکتر عبد الرسول طالعیشیراز، میدان نمازی، درمانگاه شهید مطهری07136121000
2دکتر سیده مرجان حسینیشیراز، بلوار میرزای شیرازی، تاچارا، جنب بانک اقتصاد نوین، مجتمع اکسیس، طبقه یک07136352218
3دکتر مینو رباطیشیراز، خیابان کریم خان زند، روبروی دانشکده مهندسی، ساختمان یاس0713233378
4دکتر فاطمه احمدپورشیراز، بلوار زند، خیابان ملاصدرا، کوچه 4، مجتمع پزشکی 88، طبقه دوم، واحد 107136473574
5دکتر احمدپورشیراز، بلوار زند، خیابان ملاصدرا، کوچه 4، مجتمع پزشکی 88، طبقه دوم07133708078
6دکتر محمدجواد رجبیشیراز، خیابان زند، حدفاصل 20 متری و صورتگر، ساختمان پزشکان فارس، طبقه دوم0

درد پستان یا ماستالژی چیست؟

زنانی که یائسه شده اند، ممکن است دچار درد پستان شوند. البته این علایم بیشتر در زنان جوان تر و حوالی یائسگی رخ می دهند. اگر درد پستان شدید باشد، می تواند زندگی فرد و فعالیت روزانه را تحت تاثیر قرار دهد. این درد را جدی بگیرید. قبل از هر چیز خودتان شروع به معاینه کنید. اگر به چیزی شک کردید در سریعترین زمان ممکن نزد دكتر فوق تخصص سرطان سينه در شیراز مراجعه نمایید.

درد پستان یا ماستالژی چیست؟
درد پستان یا ماستالژی چیست؟

علل سرطان سینه چیست؟

جهش DNA در سلول های سینه باعث سرطانی شدن سینه زنان و مردان می‌شود. البته در برخی موارد ابتلا به سرطان سینه در شیراز ارثی است، بیشتر تغییرات DNA که در سلول‌های سینه رخ می‌دهد در طول زندگی بیمار و به آهستگی کسب می‌شوند. برخی گمان می کنند سرطان سینه تنها در زنان وجود دارد. این باور اشتباه است. درست است که تعداد بانوانی که به سرطان سینه مبتلا می شوند بیشتر است اما این موضوع قطعی نیست.

علائم سرطان سینه چیست؟

اولین علائم سرطان سینه معمولا به صورت ضخیم شدن یک قسمت از بافت سینه، وجود توده در سینه یا زیر بغل نمایان می‌شود. سایر علائم سرطان سینه در شیراز عبارتند از:

  • درد سینه و زیربغل که با پریود شدن نیز تغییر نمی‌کند.
  • فرورفتگی یا قرمزی پوست سینه، مانند پوست پرتقال
  • وجود راش روی نوک یکی از سینه‌ها
  • ترشح از نوک سینه که گاهی با خونریزی همراه است.
  • فرورفتگی یا تغییر شکل نوک سینه
  • تغییر در اندازه یا ظاهر سینه
  • پوست‌اندازی، لکه‌ های فلس مانند، پوسته پوسته شدن سینه و نوک آن

روش های درمان سرطان سینه در شیراز

راه های مختلفی برای درمان سرطان سینه در شیراز وجود دارد که باید به آن توجه کرد. از بهترین روش های درمان سرطان سینه در شیراز میتوانید به موارد زیر دقت کنید:

  • عمل جراحی
  • پرتودرمانی
  • شیمی درمانی
  • هورمون درمانی

پزشکان متخصص سرطان شناسی زنان در شیراز که اطلاعات مطب آنها در لینک درج قرار گرفته است، میتوانند در زمینه تشخیص به موقع این بیماری به شما کمک کنند.

شیمی درمانی در سرطان سینه

شیمی درمانی یک درمان دارویی است که برای از بین بردن سلول‌های سرطانی استفاده می‌شود. بعضی از افراد ممکن است برای از بین بردن سلول‌های سرطانی فقط تحت شیمی درمانی باشند، اما این نوع درمان اغلب همراه با درمان‌های دیگر، به ویژه جراحی، مورد استفاده قرار می‌گیرد.

درمان سرطان سینه با عمل جراحی

برای درمان سرطان پستان جراحی های مختلفی وجود دارد این جراحی ها شامل : لامپکتومی، ماستکتومی، بیوپسی غده لنفاوی، برداشتن غدد لنفاوی آگزیلاری و ماستکتومی پیشگیرانه است که پزشک متخصص بسته به میزان رشد سرطان سینه میتواند بهترین روش جراحی را برای شما انجام دهد.

اگر سرطان سینه درمان نشود چه اتفاقی می افتد؟

اگر قبلا تشخیص سرطان سینه برای شما گذاشته شده است، در نظر داشته باشید که درمان‌های مربوط به سرطان همچنان در حال پیشرفت هستند؛ پس درمان خود را هر چه سریع تر باید دنبال کنید و سعی کنید مثبت بیاندیشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *