متخصص زنان و زایمان > جراحی های درمانی > هزینه عمل جراحی لاپاراسکوپی رحم چقدر است ؟
هزینه جراحی لاپاراسکوپی رحم

لاپاراسکوپی یکی از روش های نوین در جراحی به حساب می آبد. عمل جراحی لاپاراسکوپی رحم یکی از عمل های نوین در جهت بهبود رحم است. در ادامه این مقاله میتوانید با هزینه عمل جراحی لاپاراسکوپی آشنا می شوید.

هزینه عمل جراحی لاپارسکوپی رحم

عوامل موثر بر هزینه عمل جراحی لاپاراسکوپی رحم چیست ؟

  • پزشک انتخابی شما در جهت انجام این عمل میتواند بر افزایش و یا کاهش هزینه عمل جراحی لاپاراسکوپی رحم تاثیرگذار باشد.
  • بیمارستانی که برای این عمل انتخاب می کنید با توجه به دستگاه ها و تجهیزاتی که دارند میتواند بر افزایش هزینه عمل لاپاراسکوپی رحم  تاثیرگذار است.
  • مراقبت های بعد از این عمل جراحی نیز به تنهایی میتواند هزینه بر باشد و خرید داروها و کرم های مراقبتی میتواند بر هزینه عمل جراحی لاپاراسکوپی رحم تاثیرگذار باشد.
  • جراحی لاپاراسکوپی بایستی توسط تیم متبحر، وسایل و مرکز مجهز انجام شود و تمامی این موارد بر روی هزینه جراحی تاثیر می گذارد و در مقایسه با جراحی باز هزینه های جراحی لاپاراسکوپی کمی بیشتر خواهد بود.

آیا بیمه هزینه جراحی لاپاراسکوپی را پرداخت میکند ؟

جراحی لاپاراسکوپی رحم یکی از موارد درمانی است که تحت نظر پزشک باید انجام شود. بیمه درصدی از هزینه عمل لاپارسکوپی را پرداخت میکند. با توجه به نوع بیمه درمانی درصدهای متخلفی را در جهت بازپرداخت به شما خواهد داد.

هزینه عمل لاپارسکوپی رحم

ولی با توجه به مزیت انجام لاپاراسکوپی برای بیماران پرداخت هزینه های بیشتر به نفع بیمار خواهد بود و سلامتی آن را تضمین می کند و به ویژه در مورد درمان اندومتریوز عود مجدد بیماری را به حداقل می رساند و در مورد جراحی خارج نمودن رحم به جای آنکه فرد پس از جراحی باز به مدت سه هفته در بستر بیماری استراحت نمایید و درد بکشد می تواند پس از سه روز بهبود یابد و به انجام فعالیت های خود بپردازد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *