متخصص زنان و زایمان > جراحی های زیبایی > نقطه جی (G Spot) در خانم ها کجاست؟
نقطه جی

یکی از مهمترین روش های رسیدن خانم ها به ارگاسم تحریک نقطه جی پوینت یا G Spot در داخل واژن است. زنان با تحریک این ناحیه به اوج لذت می رسند. در این مقاله درباره نحوه تحریک این نقطه و همچنین تقویت کردن آن صحبت میکنیم. با ما تا انتهای این مطلب همراه شوید.

جی پوینت در خانم ها چیست؟

به نقل از پزشکان متخصص زنان این نقطه یکی از حساس ترین نواحی بدن است که درجه حساسیت آن در خانم ها با هم متفاوت است. با تحریک درست این ناحیه بانوان احساس لذت تا چند ساعت را با خود دارند.

نقطه جی کجاست؟

G Spot یک نقطه خاص نیست بلکه یک محدوده در زیر مجاری ادراری است که از دهانه واژن شروع می شود. این ناحیه ۲.۵ تا ۵ سانتی متر از ورودی واژن فاصله دارد و روی سقف واژن (دیواره جلویی) قرار می گیرد.
علت بزرگ شدن نقطه جی در زنان، تحریک شدید این ناحیه می باشد و امکان لمس این ناحیه از واژن را بیشتر می کند. در واقع نقطه جی قسمتی از شبکه کلیتورال است که داخل واژن است. تحریک بخش خارجی این شبکه (کلیتوریس) باعث رسیدن ۸۰% خانمها به اوج لذت جنسی می شود.

در صورتی که می خواهید در این مورد از متخصص زنان شیراز می توانید مشاوره تخصصی دریافت کنید.

نحوه پیدا کردن محدوده G Spot زنان

ناحیه قرار گرفتن جی پوینت به این صورت است که دسترسی خودتان به آن کار دشواری است. برای پیدا کردن این نقطه از همسرتان کمک بگیرید. بهتر است به پشت بخوابید و بعد از آن دو انگشت را به اندازه دو بند وارد واژن شود. سپس انگشت اشاره را به حالت شکل زیر خمیده و انگشت تان را کمی عقب بکشد. با ماساژ ملایم این ناحیه، خانم ها به اوج لذت می رسند. البته تحریک ناحیه جی می تواند باعث تحریک مثانه تان هم شود.

نحوه پیدا کردن محدوده G Spot زنان

سه نکته مهم درباره پیدا کردن محدوده جی

اگر می خواهید با تحریک جی پوینت به لذت جنسی برسید، بهتر است نکات زیر را در نظر داشته باشید:

  • برای پیدا کردن و تحریک نقطه جی باید بارها و بارها به روش آزمون و خطا تمرین کنید. پس اگر در دفعات اول موفق نشدید، به تمرین ادامه دهید.
  • برای تحریک نقطه جی می توانید از ماساژ ملایم، لمس کردن، فشار محکم یا ملایم، ارتعاش این ناحیه با استفاده از دستگاه ویبراتور (لرزاننده) و یا ضربه های ملایم به ناحیه جی پوینت را امتحان کنید.
  • میزان لذت و احساس خانم ها موقع تحریک جی اسپات و همچنین احساس ادرار داشتن با فشار محدوده G راهنمای خوبی است که کمک می کند متوجه شود، آیا به درستی محدوده جی را پیدا کرده اید یا نه.

اگر شما جز بانوانی هستید که نقطه جی پوینت ندارید اشکالی ندارد، می توانید با تزریق ژل به نقطه جی در شیراز متخصص که اسامی آنها در لینک درج شده قرار گرفته است، این نقطه را تقویت کنید.

در ادامه پرتکرارترین سوالات در این زمینه را توسط پزشک متخصص زنان  پاسخ خواهیم داد:

آیا با تحریک ناحیه G خانم ها به انزال می رسند؟

این موضوع به صورت قطعی اثبات نشده است اما بسیاری ادعا دارند که با تحریک این ناحیه در مدت زیاد مایعی از مجاری ادارای آنها خارج می شود. به عقیده برخی محققان این مایع، ادرار است و به نظر برخی دیگر ترشحاتی هستند که از غده شبه پروستات در زنان خارج می شوند.

نقطه جی فقط با انگشت تحریک میشه؟

خیر. تماس آلت تناسلی مرد، ویبراتورهای مخصوص و … هم می توانند باعث تحریک این ناحیه شوند.

من با هیچ روشی به ارگاسم نمی رسم، آیا باید تقویت نقطه جی را انجام دهم؟

تحریک نقطه G فقط یک روش رسیدن به ارگاسم است و راه های زیادی دیگری برای رسیدن به ارگاسم دارد. اگر ارگاسم را به هیچ شکل دیگری تجربه نمی کنید باید معاینه شوید تا علت آنورگاسمی مشخص شود.

من نقطه جی را پیدا کرده ام ولی همیشه از تحریک آن به یک اندازه لذت نمیبرم. چه کار کنم؟

این عادی است و نباید نگران باشید. مقدار حساسیت جنسی شما بستگی به موارد زیادی دارد، مثلا: خستگی، استرس، زمان تحریک (چه روز، ماه یا فصل)، بیماریهایی که دارید و غیره.

تزریق فیلر به ناحیه جی چه عوارضی دارد؟

هیچ عارضه ای ندارد. البته با جذب ژل یا چربی تزریق شده، دوباره می توانید تقویت ناحیه جی را تکرار کنید.

اصلا نمی توانم نقطه جی را پیدا کنم. این یعنی من جی اسپات ندارم؟

پیدا کردن این ناحیه نیاز به تمرین و تلاش دارد. در ضمن دسترسی خودتان به آن محدود است و بهتر است از همسرتان برای این کار کمک بگیرید. البته که باید بدانید برخی از خانم ها این ناحیه را ندارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *