متخصص زنان و زایمان > جراحی های زیبایی > پرطرفدارترین جراحی های زیبایی زنان در سال 2022 کدام است؟
پرطرفدارترین جراحی زیبایی زنان

امروزه توجه به جراحی های زیبایی بسیار زیاد شده است. بهترین جراح زیبایی زنان در زمینه انجام عمل های مربوط به زیبا کردن واژن فعالیت می‌کند. اما آیا پرطرفدارترین جراحی های زیبایی زنان را می‌شناسید؟ وبسایت تخصصی زنان و زایمان در این مطلب شما را با ترندترین عمل های زیبایی واژینال در سال 2022 آشنا می‌کند. با ما همراه شوید..

همنطور که می‌دانید با گذشت زمان ناحیه تناسلی نیز مانند دیر اعضای بدن با تغییراتی روبرو خواهد شد. این تغییرات شامل، افتادگی، گشادی، تیرگی، کاهش حجم واژن و بسیاری موارد دیگر است. به وجود آمدن این موارد میتواند در کیفیت به ارگاسم رسیدن شما تاثیرات منفی داشته باشد و همچنین اعتماد به نفستان را کاهش دهد. عمل های زیبایی بانوان نه تنها در جهت زیبا کردن ناحیه تناسلی بلکه در جهت درمان این عارضه ها موثر است.

انواع جراحی های زیبایی زنان

عمل های زیبایی تناسلی در بانوان بسیار زیاد است. پرطرفدارترین این جراحی ها عبارت است از:

  • واژینوپلاستی(vaginoplasty): کاربرد این نوع جراحی در زیبایی مهبل می باشد.
  • پرینوپلاستی(Perineoplasty)
  • لابیاپلاستی(labiaplasty)
  • افزایش G- spot
  • جدا کردن پوست روی کلیتوریس
  • فرنوپلاستی(Ferronoplasty)
  • مونس پلاستی(monsplasty): این نوع جراحی، جهت برطرف کردن بزرگی بخش بالایی ناحیه تناسلی و همچنین افتادگی پوست شکم روی ناحیه تناسلی انجام می شود.

در ادامه با این روش این جراحی ها و مزایای آن بیشتر آشنا می‌‎شوید.

لابیاپلاستی پرطرفدارترین جراحی زیبایی زنان

یکی از اعمال شایع در جراحی های زیبایی زنان جراحی لابیا پلاستی می باشد. در واقع لابیاپلاستی جراحی است که بزرگی بیش از حد لابیا مینور و نامتقارن بودن آن ها را بهبود می بخشد.

لابیاپلاستی پرطرفدارترین جراحی زیبایی زنان 

مزایای این جراحی بهبود پیدا کردن مشکلات متعددی هنگام فعالیت ورزشی، برقراری تماس جنسی، پوشیدن لباس های تنگ و انجام فعالیت های روزمره است. اگر به دنبا جراح لابیاپلاستی خوب هستید به لینک درج شده مراجعه کنید.

عمل زیبایی کلیتوریس یا هودکتومی

کلیتوریس ساختاری است که با لذت حسی همراه است، اما در این بین افرادی هستند که پوست کلیتوریس از حد طبیعی بزرگ تر بوده که این عارضه می تواند علاوه از از بین بردن زیبایی این ناحیه در رابطه جنسی نیز تاثیرگذار باشد. عمل هودکتومی یکی از پرطرفدارترین جراحی های زیبایی در سال 2022 در بین بانوان بوده است. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره این عمل به لینک درج شده مراجعه کنید.

جراحی پرینورافی

این عمل که در جهت از بین بردن گشادی واژن مورد استفاده قرار می‌گیرد، تحت بیهوشی عموی یا بی حسی موضعی قابل انجام است. در این روش جراح در ابتدا برشی را در امتداد دیواره واژن و ناحیه پرینه ایجاد می کند و پوست واژن را با دقت از بافت پشتیبان کننده زیرین جدا می کند. بافت های اضافی، پوست شل شده را برش می زند و برمیدارد. سپس دیواره های پشتی واژن را به یکدیگر نزدیک کرده و دهانه واژن را تنگ تر می کند. پس از ناحیه را با دقت تمام بخیه می زند. وبسایت زنان و زایمان در لینک درج شده بهترین جراح پرینورافی را به شما معرفی کرده است.

واژینوپلاستی پرطرفدارترین جراحی زیبایی زنان

با افزایش سن واژن خاصیت ارتجاعی بودن خود را از دست می دهد و نتیجه آن نداشتن یک رابطه جنسی با کیفیت است. پزشک زنان با تجویز تمرینان کگل در جهت درمان این عارضه تلاش میکند. اما اگر با این تمرین ها تغییری حال نشد، اصلا نگران نباشید. جراحی واژینوپلاستی به شما کمک میکند تا این مشکل را برطرف کنید.

تقویت نقطه جی

تقویت G-Spot یکی از پرطرفدرترین جراحی زیبایی زنان و مدرن ترین آنها است که با هدف بهبود اعتماد به نفس، احساس و میل جنسی خانم ها توسط جراح زیبایی زنان انجام می شود. این روش بر اساس بزرگنمایی G-Spot تا چهار برابر است. تقویت G-Spot همچنین به عنوان G-Shot یا G-Spot augmentation نیز شناخته می شود.

تقویت نقطه جی

تقویت G-Spot یک روش ایمن و موثر می باشد. این روش شامل تزریق اسید هیالورونیک یا پرکننده کلاژن در یک نقطه خاص است که موجب افزایش حساسیت، مدت زمان ارگاسم زنانه و دفعات آن می شود.

سخن آخر:

در این مقاله تلاش کرده ایم تعدای از جراحی های زیبایی زنان که طرفداران زیادی در کل دنیا دارد را به شما معرفی کنیم. همچنین جراحان متخصص در زمینه هر کدام از این عمل را به شما معرفی کرده ایم. امید است تواسنته باشیم اطلاعات مفیدی در این زمینه در اختیار شما بانوان ارزشمند ایران عزیزمان قرار داده باشیم. سپاس از توجه شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *