متخصص زنان و زایمان > بارداری و زایمان > هزینه زایمان در آب چقدر است ؟
هزینه زایمان در آب

در هر خانه ای یکی از بهترین اتفاقات بین زوجین به دنیا آمدن بچه است. برای زایمان روش های مختلفی وجود دارد. هر کدام از این روش ها هزینه های متفاوتی نیز به همراه دارد. در ادامه این مقاله با هزینه زایمان در آب بیشتر آشنا می شوید.

زایمان در آب چیست ؟

روش ها مختلفی برای زایمان و به دنیا آوردن بچه وجود دارد. یکی از مدرن ترین و راحت ترین روش های زایمان را میتوان زایمان در اب دانست. در این روش با کمترین درد پروسه زایمان توسط پزشک انجام میشود .

عوامل موثر بر هزینه زایمـان در آب چیست ؟

موارد زیادی در هزینه زایم«ان در آب میتواند موثر باشد. این موارد عبارت است از :

  • یکی از مهمترین عواملی که بر هزینه زایم«ان در آب موثر است بیمارستان انتخابی شما است. بسته به تجهیزات بیمارستان و خصوصی یا دولتی بودن آن هزینه ها میتواند متفاوت باشد.
  • هر بیمارستانی ویدیو کلیپی را در روز زایمان بنا به یادبود تهیه میکند این کار نیز میتواند بر هزینه های زایمان تاثیر گذار باشد.
  • روش های متفاوتی برای زایمان وجود دارد که هر کدام به تنهایی هزینه های متفاوتی را به دنبال خواهد داشت. زایمان در آب به دلیل آن که نیازی به بیهوشی ندارد هزینه های متناسبی به دنبال خواهد داشت.

آیا بیمه هزینه زایـمان در آب را پرداخت میکند ؟

اگر که زایمان در آب در بیمارستان انجام شود و شما هم تحت پوشش بیمه باشید با توجه به بیمارستانی که برای زایمان انتخاب میکنید و بیمه تکمیلی که دارید درصدی از هزینه را بیمه به شما باز میگرداند.

آيا زايمان در آب را متخصص زنان انجام می دهد ؟

خير، در بيمارستان‌های دولتی كه زايمان در آب انجام مي دهد ماما سير زايمان را كنترل می‌كند و حتی می‌تواند زايمان را انجام دهد. اگر مشكلی پيش بيايد متخصص زنان فورا دخالت خواهد كرد.

بیشتر بخوانید : زایمان در آب در شیراز

One thought on “هزینه زایمان در آب چقدر است ؟”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *