متخصص زنان و زایمان > بارداری و زایمان > دکتر تعیین جنسیت قبل از بارداری در شیراز
تعیین جنسیت جنین شیراز

مراجعه به دکتر تعیین جنسیت قبل از بارداری در شیراز تنها گزینه ای است که می توانید جنسیت نوزاد خود را پیش از اقدام به بارداری مشخص کنید. در زمان اقدام به بارداری باید در نظر داشته باشید که میتوانید با مراجعه به پزشک جنسیت فرزند خود را تعیین کنید. پزشک متخصص با انجام روش های جدید و بروز می تواند برای شما جنسیت فرزندتان را تعیین کند. لازم به ذکر است که تعیین جنسیت قبل از بارداری باید توسط متخصص زنان با تجربه انجام شود.

لیست متخصص تعیین جنسیت جنین در شیراز

قبل از اقدام به بارداری شما می توانید با چند اقدام ساده جنسیت فرزند خود را پیش بینی نمایید. کاشت جنین پسر در شیراز و آزمایش خون تعیین جنسیت در شیراز جزو اولین قدم ها برای تعیین جنسیت می باشد.

ردیفنامنشانی مطبشماره تماس
1دکتر مژگان صیادیشیراز، خیابان صورتگر، تقاطع معدل، ساختمان تابش، طبقه دوم، واحد 509175030240 07132313000
2دکتر شهناز پوربرفه ایشیراز، بلوار زند، نبش صورتگر، ساختمان کیمیا طبقه سوم07132340606
3دکتر رضا پژومند
متخصص ژنتیک پزشکی
شیراز، ابتدای بلوار مطهری شمالی، جنب زیرگذر زرگری، بن بست 3، آزمایشگاه ژنتیک پزشکی مرکز درمان ناباروری شیراز07136271901

روش های تعیین جنسیت جنین چگونه است؟

روش های مختلفی در جهت تعیین قطعی جنسیت جنین وجود دارد که عبارت است از:

تعیین جنسیت جنین به روش intrauterine insemination) iui)

روش آی یو آی در تعیین جنسیت جنین یکی از روش های موثر و کار آمد است. در این روش اسپرم های آقا شامل y و x است. جدا سازی و شستوشو داده شده و به داخل رحم خانم تلقیح می شود.

تعیین جنسیت جنین به روش PaD)IVF)

در این روش لقاح کاملا آزمایشگاهی خواهد بود. جنین صد در صد پسر یا دختر داخل رحم مادر کاشته می شود. باید خاطر نشان کنیم که وجود یک سری شرایط پرتنش و استرس زا روی جنسیت فرزند بی تاثیر نیست.

تعیین جنسیت صد درصد پسر

طرز فکر قدیمی بر این باور است که حداقل یک فرزند پسر در خانواده ها وجود داشته باشد. یا برخی از خانواده ها که دارای چند فرزند دختر هستند ترجیح می دهند یک فرزند پسر داشته باشند. اگرچه این تفکر مقدار زیادی تغییر کرده ولی هنوز هم تا حدی در فرهنگ ما وجود دارد. البته هستند افرادی که میخواهند جنسیت فرزندی داشته باشند که ندارند مثلا اگر پسر دارند مایلند دختر دار شوند و‌ یا بالعکس.

برای اینکه صاحب فرزند پسر شوید می توانید از روش های زیر استفاده کنید:

  • رژیم غذایی
  • نزدیکی بر اساس زمان تخمک گذاری
  • شست و شوی واژن
  • از طریق pad) ivf )
بهترین دکتر تعیین جنسیت در شیراز
تعیین جنسیت جنین به روش PaD)IVF)

تعیین جنسیت جنین با استفاده از زمان مقاربت

چنانچه نزدیکی زوجین در زمان تخمک گذاری باشد با توجه به سن کوتاه تر کروموزوم های Y که توانایی ماندگاری زمان زیادی در رحم خانم ندارد می توان احتمال داد که Y بیشتری به سمت تخمک ها برای لقاح می روند و جنین احتمالا پسر خواهد بود. اگر نزدیکی چند روز قبل یا چند روز بعد از تخمک گذاری باشد به علت اینکه کروموزوم های X بیشتری از پدر جهت لقاح به سمت تخمک مادر روانه می شوند و به احتمال زیاد جنین دختر خواهد شد.

شما می توانید با تنظیم زمان قاعدگی و مقاربت خود درصد احتمال جنین دلخواه خود را افزایش دهید. این روش آسان ترین روش تعیین جنسیت برای زوجین می باشد. در این روش دیگر نیازی به دکتر تعیین جنسیت قبل از بارداری در شیراز نخواهید داشت. اما درصد احتمال جنین دل خواه شما کمتر می باشد.

آیا پس از آنکه مطلع شدیم که باردار شده ایم می توان جنسیت جنین را تغییر داد؟

جنسیت جنین در زمان لقاح یا ترکیب اسپرم و تخمک مشخص می گردد و زمانی که سلول های جنینی شروع به تشکیل و تقسیم شدن می نمایند آن سلول ها مشخص اند. روش های مختلفی برای درمان ناباروری زنان وجود دارد که میتوانید به لینک درج شده مراجعه کنید.

بهترین دکتر تعیین جنسیت در شیراز کیست؟

کاشت جنین پسر در شیراز که بسیار هم متداول شده است به انتقال جنین های تشکیل شده در آزمایشگاه به روش لقاح مصنوعی، به رحم مادر گفته می شود. انتقال جنین به دو صورت fresh و فریز انجام می شود. قبل ازانتقال جنین لازم است رحم مادر برای پذیرش جنین ها آماده شود که این کار توسط متخصص نازایی انجام می شود.

تعیین جنسیت با ای یو ای در شیراز یکی از روش هایی است که شما می توانید از جنسیت فرزند خود اطمینان داشته باشید. اما برای پیدا کردن بهترین دکتر تعیین جنسیت در شیراز می توانید به لیستی که در بالا نگارش شده مراجعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *