متخصص زنان و زایمان > بارداری و زایمان > لیست مراکز سونوگرافی در آب در شیراز به همراه آدرس و شماره تماس
لیست مراکز سونوگرافی در آب در شیراز

سونوگرافی یکی از روش های موثر برای تشخیص بیماری های درونی است. سونو در آب برای واژن خانم ها در نظر گرفته شده تا درد کمتری داشته باشند. سونوکرافی در آب (sis) در تشخیص بیماری های واژینال بسیار موثر است. در این مطلب در جدول زیر بهترین پزشکان سونوگرافی در آب در شیراز را به شما معرفی خواهیم کرد.

بهترین دکتر سونو در آب در شیراز

ردیفنامنشانیشماره تماس
1دکتر افسون زارعیشیراز، بلوار زند، روبروی 20 متری سینما سعدی، جنب بانک کار آفرین، ساختمان آریا، طبقه 407132349522 09355029693
2دکتر عاطفه اکبریشیراز، خیابان 7 تیر، نبش اردیبهشت07132318486
3کلینیک سونوگرافی محیاشیراز، خیابان زند07132333747
4دکتر آسیه برزگریانشیراز، نمازی،خیابان ملاصدرا، ابتدای کوچه 107132318518

بهترین مرکز سونوگرافی واژینال در آب در شیراز کجاست؟

سونو واژینال یا سونو sis یک معاینه برای لگن خانم ها است که در آن اختلالات احتمالی مربوط به رحم، مثانه و … بررسی میشود. پس توصیه میکنیم به مراکز تخصصی سنوگرافی واژن مراجعه کنید. اسامی این مراکز در شهر شیراز را در جدول بالا آورده ایم.

سونو در آب چیست؟

این روش سونوگرافی با سونوگرافی شکمی تفاوت دارد و در آن از ژل شفافی مبتنی بر آب استفاده خواهد شد. مبدل به آرامی از طریق واژن به ناحیه لگن منتقل می شود. علت تجویز این نوع سونو برای خانم ها در جهت تشخیص بیماری های حساس مانند سرطان های رحم و دهانه رحم، فیبروم و … است.

فواید انجام سونوگرافی واژینال چیست؟

اگر مبدل دستگاه سونوگرافی درون واژن قرار گیرد امکان دید را دقیق تر می کند و بیماری را راحت تر می توان تشخیص داد. این نوع سونوگرافی میتواند به صورتی انجام گیرد که درد کمتری به بیمار وارد شود. همچنین این روش تشخیصی امکان ارزیابی OCI را فراهم می کند.

نوبت دهی برای سونو گرافی واژینال در شیراز

وب سایت تخصصی زنان و زایمان با جمع آوری اسامی پزشکان متخصص و مراکز تخصصی در زمینه سونو sis به شما کمک کرده تا این افراد را بشناسید. با مراجعه به جدول فوق با شماره پزشکان تماس گرته و نوبت خود را رزرو کنید.

نوبت دهی برای سونو گرافی واژینال در شیراز

کاربردهای سونوگرافی ترانس واژینال چیست؟

یکی از موثرترین روش های تشخیص بسیاری از بیماری های واژینال در خانم ها سونو در آب است. کاربردهای این روش تشخیص عبارت است از:

  • تایید باردار بودن
  • تشخیص ضربان قلب خیلی زود در دوران بارداری
  • ثبت اندازه و محل جنین
  • مشخص کردن تک قلو چند قلو بودن جنین
  • تشخیص بیماری های سرطان رحم و دهانه آن
  • تشخیص فیبروم رحمی

هزینه سونوگرافی واژینال sis در شیراز چقدر است؟

این نوع سونوگرافی در شهر شیراز توسط متخصص زنان انجام می شود. استفاده از یک ژل شبیه به آب که باعث کم شدن در در حین سونو می شود کمی گران است. برای اطلاع دقیق از هزینه این نوع سونوگرافی به پزشک خود مراجعه کنید.

هر گونه کپی برداری از مطلب فوق بدون درج منبع پیگرد قانونی دارد. سپاس از توجه شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *